THIEME MEULENHOFF
ONLINE COMMERCIAL MET DE STEM VAN DE DOELGROEP
KLANT
Educatieve uitgeverij ThiemeMeulenhoff heeft als motto 'samen leren vernieuwen'.
En waar haar branchegenoten zichzelf zien als partner van de scholen, wil ThiemeMeulenhoff een stap verder gaan: onderwijs leuker maken voor leerlingen. Door innovatieve methodes, online aanbod en vooral: dat bieden wat leerlingen nodig hebben. Mensen die bij ThiemeMeulenhoff willen werken, moeten dus als geen ander weten wat leerlingen willen.
VERHAAL
Leerlingen willen leren. Of niet. Willen het samen doen. Of zelf. Willen voetballen of willen het allemaal een tandje creatiever. Vraag het henzelf maar.
MAKING OF
Dit project zijn we gestart met een positionerings-workshop met directie en ambassadeurs. Op basis hiervan hebben we een Employer Value Proposition geschreven, wat weer de springplank was voor de ontwikkeling van het creatieve concept om de leerling letterlijk centraal te stellen. De video is opgenomen bij het Vathorst College en de skatebaan in Amersfoort, met kinderen uit het hele land.
RESULTAAT
Een frisse en kleurrijke webcommercial, waarvan afgeleide video's worden gebruikt voor directe werving en stills worden gebruikt op het nieuwe werken-bij-deel.