![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
PGGM
HOOGST PERSOONLIJKE EMPLOYER BRANDING CAMPAGNE
VERHAAL
Wat bepaalt wie jij bent? Je talent als keukenprins? Je fanatieke sportgewoontes?
Je doenersmentaliteit? Of juist de optelsom van dit alles? Uit de diverse workshops en interviews, kwam een beeld naar voren van een werkgever met een bijzonder warme bedrijfscultuur. Waar iedereen zich 100% thuis voelt – met welke functie, achtergrond of persoonlijkheid ook.
Het thema '100% PGGM' is breed toepasbaar in middelen en is in elke taal helder. De campagne wordt zowel extern als intern gevoerd. Ambassadeurs staan centraal, met ieder hun bijzondere persoonlijke en professionele eigenschappen. Uiteraard vervat in een cirkeldiagram, wat zo typisch is voor het werk in deze branche.
​
OPDRACHTGEVER
PGGM is een van de grootste pensioenuitvoerders van Nederland, met 5,6 miljoen deelnemers en zo'n 261 miljard belegd vermogen. De organisatie kent een Nederlands onderdeel 'Pensioenbeheer' en een internationale unit 'Investment Management'. Daarom is de campagne zowel Nederlands- als Engelstalig.
CREDITS
Creatieve strategie: Rik Blokland
Concept; Rik Blokland, Jurjen Born
Muziek: Cue Creative
Film, fotografie, regie en edit: crew Creative Direction
Mediabureau: Zigt