top of page
Evita
Seamless ads DPG
interne poster
interne poster
interne communicatie
interne poster
interne poster
Raymond social

PGGM

HOOGST PERSOONLIJKE EMPLOYER BRANDING CAMPAGNE
VERHAAL

Wat bepaalt wie jij bent? Je talent als keukenprins? Je fanatieke sportgewoontes? 

Je doenersmentaliteit? Of juist de optelsom van dit alles? Uit de diverse workshops en interviews, kwam een beeld naar voren van een werkgever met een bijzonder warme bedrijfscultuur. Waar iedereen zich 100% thuis voelt – met welke functie, achtergrond of persoonlijkheid ook. 

Het thema '100% PGGM' is breed toepasbaar in middelen en is in elke taal helder. De campagne wordt zowel extern als intern gevoerd. Ambassadeurs staan centraal, met ieder hun bijzondere persoonlijke en professionele eigenschappen. Uiteraard vervat in een cirkeldiagram, wat zo typisch is voor het werk in deze branche.

​

OPDRACHTGEVER

PGGM is een van de grootste pensioenuitvoerders van Nederland, met 5,6 miljoen deelnemers en zo'n 261 miljard belegd vermogen. De organisatie kent een Nederlands onderdeel 'Pensioenbeheer' en een internationale unit 'Investment Management'. Daarom is de campagne zowel Nederlands- als Engelstalig.

 

CREDITS

Creatieve strategie: Rik Blokland

Concept; Rik Blokland, Jurjen Born

Muziek: Cue Creative
Film, fotografie, regie en edit: crew Creative Direction

Mediabureau: Zigt

RADIOCOMMERCIALS
25" Nederlands, 15" Nederlands en 15' US English.
25" NEDPGGM
00:00 / 00:25
15" NEDPGGM
00:00 / 00:15
15" ENGPGGM
00:00 / 00:15

Bezoekadres:
NEST

Laan van Kronenburg 14

AMSTELVEEN

06 - 46 22 42 35

Post:

Nieuwe Karselaan 76

1182 BS AMSTELVEEN

​

info@creative-direction.nl

 

KVK  52370992

  • YouTube

BTW  NL002096825B95

bottom of page